bijna kerst - Reisverslag uit San Juan Capistrano, Verenigde Staten van Maud van Den Elshout - WaarBenJij.nu bijna kerst - Reisverslag uit San Juan Capistrano, Verenigde Staten van Maud van Den Elshout - WaarBenJij.nu

bijna kerst

Door: Maud van den Elshout

Blijf op de hoogte en volg Maud

12 December 2015 | Verenigde Staten, San Juan Capistrano

Hallo iedereen,

de afgelopen week heb ik niet heel veel spannendst gedaan.
maandag: ik werd maandag wakker en toen voelde ik me niet helemaal lekker maar daar heb ik me overheen gezet en ben ik opweg naar school gegaan, op school aangekomen voelde ik me toch echt niet goed een beetje koortsig, maar met de gedachten van ik mag geen dag school missen ging ik gewoon verder met mijn dag, eenmaal thuis kwam de koorts heel erg op en ben ik in bed gaan liggen en heb me niet meer bewogen.

dinsdag: dindsdag ben ik niet naar school geweest vanwege de koorts

woensdag: woensdag ben ik ook maar thuis gebleven, maar voelde ik me een stuk beter en gezonder!

donderdag: donderdag ben ik gewoon weer naar school gegaan en heb ik een normale schooldag gedaan en heb ik mijn achtergestelde werk allemaal ingehaald. na school heb ik met denise mijn coordinator hier afgesproken en zijn we naar het winkelcentrum geweest en hebben we wat kerst inkopen gedaan en hebben we een hapje gegeten.

vrijdag (vandaag): vandaag heb ik een leuke schooldag gehad, het was ook wel een beetje een bijzonderen dag want het heeft heel hard geregend en ook heel hard gewaaid. ik ben thuis gekomen en heb een bakje mac en cheese oftewel macaroni en kaas gemaakt waar ik nog steeds moet van uitmaken of ik het nou lekker vind of niet.

Sorry voor dit korte stukje maar ik heb gewoon niet veel gedaan deze week.

  • 12 December 2015 - 09:38

    Kees Van Den Elshout:

    Mooi dat 't weer goed gaat met je. Wij wensen jou en je familie daar fijne kerstdagen.

  • 13 December 2015 - 15:47

    Félice:

    Hoi Maud,
    nou, je had het even flink te pakken hè! of "het" jou? ;-))
    Fijn dat je je weer goed voelt.
    Hier is het weer niet veel aan dus maken we het binnen maar gezellig: de Kerstboom staat!
    Gezellig, met die lichtjes!
    Veel plezier en sterkte deze laatste weken van 2015!
    tot later,
    Félice

  • 18 December 2015 - 20:55

    Mama:

    de gewone dingen zijn (juist en) ook heel leuk! fijn dat je weer beter bent vrouwtje, kussen en liefs

  • 18 December 2015 - 20:58

    Mama:

    kan ik ook een overzicht zien van de stukjes die je schrijft of niet?
    ik weet niet of ik alle stukjes gelezen heb namelijk, het hoeveelste stukje is dit, het derde?

  • 18 December 2015 - 20:59

    Mama:

    gevonden! sorry.....

  • 18 December 2015 - 20:59

    Mama:

    gevonden! sorry.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Juan Capistrano

Maud

Ik ben in Amerika om een jaar high school of te wel de middelbareschool te doen.

Actief sinds 20 Nov. 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4117

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 31 December 2015

Exchange year in America

Landen bezocht: