4 maanden amerika - Reisverslag uit San Juan Capistrano, Verenigde Staten van Maud van Den Elshout - WaarBenJij.nu 4 maanden amerika - Reisverslag uit San Juan Capistrano, Verenigde Staten van Maud van Den Elshout - WaarBenJij.nu

4 maanden amerika

Door: Maud van Den Elshout

Blijf op de hoogte en volg Maud

20 November 2015 | Verenigde Staten, San Juan Capistrano

Hi Iedereen,

Ik heb besloten om een blog bij te houden zodat iedereen zo op de hoogte gehouden kan worden over mijn avonturen in amerika!

4 maanden en 5 dagen ben ik alweer in amerika, dat klinkt zo ontzettend lang, maar eigenlijk lijkt het als of ik hier gister ben aangekomen. De afgelopen 3 maanden waren zeker geen pretje, er waren zeker ook leuke momenten en die zal ik nooit vergeten!

Ik ben nu ongeveer een maand bij de gardiners en het is geweldig! ze zijn ontzettend lief en willen van alles doen, zoals morgen (zaterdag) gaan we voor een week naar Lake tahoe, Ik zal wel even een foto toevoegen waar op je dat kan zien! de reden waarom we gaan is simpel weg omdat het thanksgiving is en je dan tijd door brengt met je familie. Ik heb dus nu nog niet heel veel nieuws maar ik zal jullie zeker updaten over lake tahoe en mijn avonturen die ik daar ga beleven.

  • 20 November 2015 - 23:04

    Mama:

    Wat een goed initiatief dit, liefje. Ik wens je een heel fijne Thanksgiving en een goed tijd bij Lake Tahoe, het klinkt al goed! Dikke kussen, mama

  • 20 November 2015 - 23:41

    Petra Van Den Elshout:

    Hallo Maud
    Ik blijf graag op de hoogte van je belevenissen in de US .Een heel leuk weekend gewenst.
    Hier staat alles bol van de Goedheiligman. Spannend zeker voor de kleintjes. Sint die zijn ring kwijt is waarmee hij deuren kan openen. Pieten die hun hunnebedstenen verliezen.
    Het paard dat wegloopt bij de paardengym enz...enz..
    groeten Petra

  • 21 November 2015 - 10:46

    Michaël :

    Heel veel plezier in 'the cabin' met the Gardiners. Ik volg je avonturen op de voet en vind het heel leuk dat je nu een blog begonnen bent.
    Hoor jij iets van wat hier in Europa allemaal aan de hand is?

    groetjes en have fun!! Michaël

  • 21 November 2015 - 21:19

    Claartje:

    Nee, ik moet haar nog mailen/schrijven....

  • 22 November 2015 - 15:18

    Maria Sezer:

    Hoi Maud, veel plezier in Lake Tahoe, leuk om te gaan horen wat je alzo mee maakt!

  • 22 November 2015 - 16:07

    Amandus:

    Hoi lieverd,

    Wat een goed plan om een blog bij te gaan houden. Toen ik in Afrika aan het reizen was heb ook een blog gemaakt( nog prehistories natuurlijk in een schriftje). En ondanks dat ik het (nog) nooit meer heb ingekeken toch heel blij dat ik dat gedaan heb. Net zo blij als ik ben met mijn 'zandflesjes' uit Afrika.
    Ik ben heel benieuwd naar je Amerika verhalen.
    Let it flow. en veel plezier in Tahoe.

  • 23 November 2015 - 08:37

    Wilma De Wit:

    Hai Maud!

    Ha die Maud!!!!

    Wat leuk dat je ook een blog bij gaat houden! Via Rick vraag ik vaak naar je, hoe het met je gaat en of je het naar je zin hebt in je nieuwe gastgezin. Gelukkig nu alleen maar positieve berichten! Want jeetje, jij hebt zeker ook een moeilijke tijd gehad hoor! en dat je je dan zo staande weet te houden getuigd van een grote zelfstandigheid die alleen maar groter zal worden!

    Wat leuk dat je met Thanksgiving naar Lake Tahoe gaat!!! Mijn zus is op haar 18e ook een jaar in Amerika geweest en heeft het nog zó vaak over Lake Tahoe! Het schijnt supermooi te zijn. Je ziet, je hebt er veel geduld voor moeten hebben, maar dit wordt dubbel en dwars goedgemaakt.

    Maud, geniet van je tijd in Amerika. Ik meld mij aan voor je mailinglist zodat ik een mail krijg als je weer een nieuwe blog schrijft.

    Mocht je Rick zien, doe hem dan de groeten en geef hem een dikke kus van me,

    groetjes Wilma de Wit (moeder van Rick)

  • 24 November 2015 - 19:31

    Félice:

    Hi lieve Maud,
    wat leuk om je zo te kunnen volgen, ik verheug me op je stukjes!
    Ondertussen ben je bij Lake Tahoe en vermaak je je daar met de familie, ik hoop dat jullie het heel erg fijn hebben.
    Toen ik ca. 27 jaar was ben ik daar ook geweest met een Amerikaanse vriend die ik een paar jaar eerder had ontmoet in Turkije en die ik later opzocht in San Francisco. Lake Tahoe is prachtig, zoals je zelf inmiddels ook hebt gezien! Mocht je kans zien om naar SF te gaan, doen!!! Super coole stad en ligt ook aan de zee dus lekker langs kades lopen. En the crookiest street on earth zien of zelfs afdalen per car, wat wij deden, brrrr! Nou meid heb het maar fijn en geniet van alle mogelijkheden, een hartelijke groet en omhelzing van tante Fé XXX

  • 25 November 2015 - 08:28

    Terry:

    Heeeeuy Terry ,

    Hoop dat je t een beetje leuk hebt daar en dat t ook leuk blijft!! Blijf maar daar want Europa is een chaos

  • 26 November 2015 - 08:26

    Judith:

    Hey Maudie,
    Gezellig om zo berichten van jou te ontvangen! Ik ben n slechte schrijver, wel n goede lezer;)
    Wat fijn voor je dat je nu zo'nwarme Amerikaanse familie hebt! Van Amerika weet ik weinig af en door jou inmiddels wat meer. Geniet van je dagen aan Lake Tahoe en wat er nog allemaal meer op het programma staat. Wij zijn net Nasr Egypte geweest, was erg fijn en nou maar weer ff werken:) In Duitsland vandaag dus mooi tijd onderweg voor n berichtje naar m'n nichtje aan de andere kant van de oceaan. Nou lieverd, knuffels!! van Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Juan Capistrano

Maud

Ik ben in Amerika om een jaar high school of te wel de middelbareschool te doen.

Actief sinds 20 Nov. 2015
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 4142

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 31 December 2015

Exchange year in America

Landen bezocht: